Emberek és kellékek 3D szkennelése
A tárgyak és emberek részletes 3D-s szkennelésével precíz 3D-s modelleket készítünk a film- és videójáték-ipar számára. Az elkészült 3D modelleket a szokásos 3D formátumban adjuk át további felhasználásra. Mivel a kellékeket és a karaktereket nem kell a nulláról modellezni, a számítógépes animációhoz szükséges idő csökken.
3D modellek személyekről
1. Emberek 3D szkennelése
Mobil 3D szkennerünkkel közvetlenül a stúdióban digitalizálhatunk embereket. A generált szkennelési adatokból a szkennelő szoftverben részletes és mérethű 3D modellt számítunk ki. Ez biztosítja a valósághű ábrázolást megfelelő arányokkal.
2. személyek 3D modell optimalizálása
Ezután optimalizáljuk a 3D modellt a ZBrush grafikus programban. Ebben a lépésben megtisztítjuk a hálót és kisimítjuk az egyenletlen felületeket. Szükség esetén rekonstruáljuk a hiányzó területeket és finomítjuk a részleteket.
3. kész 3D modell exportálása
A kész 3D modellt a kívánt 3D formátumban kézbesítjük. A 3D-s grafikus szakemberek újrarajzolhatják a high poly objektum geometriáját (retopology). Az így létrehozott alacsony polygon modell ezután textúrázható és riggelhető, hogy felhasználásra kerüljön az animációhoz.
3D modellek kellékekröl
1. Kellékek 3D szkennelése
3D szkennerünkkel egy objektum pontos geometriáját rögzítjük. Emiatt az tárgy különleges jellemzőit, például a kopást is rögzítik.
2. Kellékek 3D modell optimalizálása
A 3D modell optimalizálásakor ezért különös figyelmet fordítunk ezeknek az egyedi részleteknek a megőrzésére.
3. 3D modell exportálása: STL/OBJ
Az általunk elkészített 3D modelleket a 3D grafikus szakemberek feldolgozhatják és animációkba integrálhatják. Lehetőség van 3D nyomtatóval történő reprodukcióra is.